Alla inlägg under maj 2013

Av nothingtooprivate - 23 maj 2013 20:30

Tjenamors!


Så...det tog ca 10 dagar för magsjukan att ta slut. Jag kunde bara äta pyttelite, men mest vissa flytande saker som blåbärssoppa. Sen var jag frisk i 2-3 dagar innan jag fick ont i halsen och blev dunderförkyld IGEN! Det var jag i drygt en vecka och nu börjar jag äntligen känna mig hel igen. Har bara väldigt mycket slem...överallt typ :P Sjukt vad mycket sjuk jag är hela tiden!


I dag har jag iaf ätit kycklingsallad till middag. Supergott. Lär bli mycket "mager" mat nu när det är så varmt för man är inte riktigt sugen på varm mat.

Min termometer har förövrigt gått sönder för jag klämde den i fönstret så den visar nu ständigt 1 grad.


Det var väl det tror jag. Inte hänt så mycket mer.

Av nothingtooprivate - 6 maj 2013 11:19

Jag hatar Universum. Jag hatar CSN, jag hatar försäkringskassan, jag hatar den där invalida jävla kärringen på Campus Nyköping och jag hatar Tele2 som tycker att den enda jag inte ska kunna prata med utan att det avbryts är den enda jag faktiskt KAN prata med. ...OCH jag hatar Bredband2 som gör så att internet lägger av vid de SÄMSTA tillfällena!


Hade det inte varit för ALLT det och så klart SOC som har idiotregler som vanligt så kanske man hade orkat leva. Gud vad det här jävla systemet förstör liv.


Lägg till en lat och tråkig pojkvän, totalt ickeexisterande vänner, självupptagna föräldrar så har du mitt liv.


Alla system motsäger varandra. CSN har rätt bra och rättvisa regler, MEN deras regler betyder ingenting så länge som ens kommun har andra regler och deras regler får man inte höra förrän de plötsligt säger "Nej, nu har du luggat klart för vi godkänner inte längre" typ. Spelar ingen roll att CSN säger att man får plugga hur mycket man vill typ för så länge ens kommun säger annorlunda så är det ändå inte CSN's regler man följer. Så CSN kan ju lika gärna ta bort sina regler helt. Bra och smart system...INTE!!

Nope, blir väl till att ta den där tusenlappen man har kvar till att köpa någon sketen pistol eller kanske lite tjack tror jag...

Av nothingtooprivate - 4 maj 2013 02:24

 


Jadu, hänt massa massa och ingenting. Varit magsjuk sedan förra fredagen och gått ner 5 kilo på en vecka på grund av det.

Har dock inget emot att ha gått ner i vikt alls, höhö ;)


Min far ska ha 50-årsfest i dag (lördag 4e Maj). De skulle tydligen ha buffé och chokladtårta där!! Fyfan vad jag blir hungrig och sugen bara jag tänker på det. Riktigt jävla sugen!! Speciellt med tanke på att jag inte fått äta annat än lite jasminris senaste veckan. Hungrar efter normal mat!! ;O


Helt otroligt vilken stor del mat spelar i mitt liv alltså. Smaken av mat är typ det största nöjet jag har just nu. Helt klart det bästa med mitt liv är typ att se fram emot mat :S

 

Mat, mat, mat, mat, mat!! >8[

Presentation


Tjena!
Jag säger precis vad jag tycker och tänker. Här kommer ingenting filtreras. Läs min presentation om du vill veta lite mer om vad denna blogg kommer att handla om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards