Direktlänk till inlägg 10 april 2013

När hon är bra så är hon bra, men när hon är dum är hon JÄVLIGT DUM!

Av nothingtooprivate - 10 april 2013 14:14

 


Dagens händelse:


Min otroligt själviska, korkade, egoistiska jävla fittmorsa har varit sig själv som vanligt. Avsky och äckel så det visslar om det!! USCH säger jag bara.

Okej, så hon skulle komma över och hjälpa mig komma igång med pluggandet. Vi gikck hundpromenad innan och sen kom hon upp i lägenheten. Vi småprata lite som vi brukar och sen när jag ska öppna mina uppgifter och sätta i gång då var tanken så får jag höra "Men hur tänker du egentligen, det här går ju inte. HUR ska du kunna klara av detta? Det här är ju OMÖJLIGT"
Jag försöker säga åt henne att jag inte kan tänka så och att jag inte klarar av att höra det från henne och ber henne vara tyst och låta mig försöka tänka positivt för att annars kommer jag att ge upp helt. Men så klart då så fortsätter den dumma jävla fanskapet att mala på om hur dum jag är som hoppas att detta kommer fungera och undrar hur fan JAG ska lyckas med detta.

Dumma, själviska jävla fittkärring!!!
Så jag säger åt henne att om hon ska sitta i min egna jävla lägenhet och berätta för mig som vanligt hur dum och naiv jag är så kan hon gå ut igen. Hon tar då EVIGHETER på sig att gå ut och FORTSATTE trots att jag sagt till henne att har hon inget snällt eller positivt att säga så får hon hålla käften. Men neeej, det kan hon inte göra för sin dotter.

Så jag sa åt henne att inte bli förvånad sen om jag skulle ta livet av mig och undra varför. Om min egna jävla mor inte bryr sig tillräckligt mycket för att ha självdiciplinen nog att hålla käften om att mitt ENDA val till studieplan är "omöjlig" så ska hon fan inte komma och undra varför jag är så olycklig. Hon har hjälpt mig mycket pappersmässigt, men jag har då ALDRIG fått uppmuntran, fått höra att jag är smart, hon har aldrig respekterat mig när jag säger åt henne att det hon säger vet jag redan utan har fortsatt att mala på om hur jävla dum jag är. Men då så klart när jag säger att hon sedan inte ska undra varför jag tar livet av mig så är det "ett hot". NEJ, det är inget hot om det är fakta. Hon vet att anledningen till att jag skulle tagit livet av mig är att jag ändå bara behandlas som skit av ALLA jag känner och i hennes logik då så "gör hon mig en tjänst" genom att "vara ärlig"...jadu, hon är alltid ärlig...för att hon kan aldrig håla käften. Hon kan aldrig låta mig åtminstone försöka utan måste skjuta ner mig inan jag knappt kommit upp i luften, inte konstigt att jag slutade med alla mina hobbys när båda föräldrarna STÄNDIGT frågar "Men tror du verkligen att du kommer klara detta då?" så fort man försöker med något. NI fick mig att börja tvivla på mig själv och jag HATAR er för det! Ni är VÄRDELÖSA! Era SJÄLVISKA JÄVLA IDIOTER!!

Så nu skiter jag fullständigt om mitt självmord kommer göra så att min mor också tar livet av sig. Jag kan inte fortsätta leva bara för hennes skull när hon inte ens bryr sig tillräckligt för att sluta påstå att jag är värdelös. "Men det har jag aldrig sagt". 
Neeej, du har aldrig sagt orden "du är värdelös" men du pratar till mig som om jag vore korkad, när jag väl försöker med något och faktiskt tror på det så krossar du det DIREKT så att jag totalt tappar hoppet om att jag kan göra ett jävla skit. Det är DU som har fått mig att sluta ha hopp om mitt liv. Det är DU som har fått mig att inte känna mig värd ett jävla skit. Det är DU som aldrig någonsin har låtit mig uttrycka mig själv och aldrig någonsin i hela mitt LIV lyssnat på NÅGOT negativt jag har haft att säga.

Så fort jag tar upp något så gnäller du om att jag "skämmer ut dig" om vi är bland folk och är vi ensamma så är jag "så otroligt elak och dum" om jag säger åt henne att hon kan städa sitt egna hus innan hon kommer och klagar på att min lägenhet är skitig och om jag påpekar att "ja, vem fan tror du lärde mig att bästa sättet att hantera livet är att sova.".

 

Men det är okej för henne att säga:

"Gud vad du är elak,

gud vad du är dum,

du är så korkad,

du börjar bli tjock,

du är så lat,

du kommer ju aldrig bli klar i tid,

du klarar inte det här,

hur ska du klara det här,

du sover ju bara,

du äter ju bara godis,

du pluggar ju aldrig."

För hon är ju minsann så perfekt själv...

Så nu i stället för att plugga så blev det till att gråta, bli hungrig och spela Minecraft (Y)

 

Tack så mycket mor för att du aldrig kan hålla käften och har en sinnessjuk inbillning i att du hjälper mig när du säger som du gör.

 
 
Ingen bild

NothingTooPrivate

10 april 2013 15:03

Dagens visdomsord:
"Det är kasst av henne
att säga så.
Man ska alltid stötta.
Även ifall hon själv inte tycker att det är realistiskt,
så ska man stötta."

 
Bella

Bella

10 april 2013 22:02

Väldigt tragisk läsning om din mor. Du måste sluta låta henne komma hem till dig !!. Punkt slut !!!. Bryyyytttt Kontakten nuuuu hon är ju en skitstövel så det skvätter om det !!!

http://www.lsabelles.bloggo.nu

nothingtooprivate

10 april 2013 22:41

Jo, jag borde ju det. Men hon är den enda skitstövel jag har :/

 
Bella

Bella

10 april 2013 23:32

Jag finns ju exempelvis !??!, å du har dina underbara djur, och säkert nån vän också. Umgås med dom i stället !!!!

Annars kan man ju tro att du gillar att plågas av din hemska mor typ :-/ hmm

http://www.lsabelles.bloggo.nu

nothingtooprivate

10 april 2013 23:47

Mjo, men det är bara min mor som kan hjälpa mig plugga. De vänner jag har bor jättelångt bort så det går ju inte.
Men jag ska försöka klara det själv så jag kan be henne dra åt @@££$$@ typ..

 
Bella

Bella

10 april 2013 23:54

Men du får väl gå till en skola å få hjälp av en vanlig lärare !!!... herregud vad som helst förrutom din förbannat fruktansvärda mor :-(. Ja får hoppas du klarar det själv, duktig i att plugga å sånt då ?

Själv så hade man jädrigt svårt i skolan å skulle aldrig klara svåra saker själv liksom.

http://www.lsabelles.bloggo.nu

nothingtooprivate

10 april 2013 23:59

Inte direkt så att jag har råd med en privatlärare och när man pluggar på Komvux så KAN man inte gå på lektioner. PLUS att om du hade känt mig hade du vetat att jag fungerar ÄNNU sämre i ett klassrum ;)

Ja, det hoppas jag med. Mjaah, problemet är att jag inte har någon motivation och därför inte tycker att något är värt min energi just nu :/

Jag hade klarat det själv om jag bara hade motivationen. Men sen är jag sjukligt trött också vilket gör såna saker mycket svårare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nothingtooprivate - 18 juni 2013 02:03


  (Bilden lånad från google)   Sååå...var ute med hunden när hon reagerade på att något prasslade i buskarna bakom ett stängsel. Gick och kollade och såg att något rörde sig mot mitt håll typ.Så stod kvar på andra sidan stängslet och prasslet...

Av nothingtooprivate - 23 maj 2013 20:30

Tjenamors!   Så...det tog ca 10 dagar för magsjukan att ta slut. Jag kunde bara äta pyttelite, men mest vissa flytande saker som blåbärssoppa. Sen var jag frisk i 2-3 dagar innan jag fick ont i halsen och blev dunderförkyld IGEN! Det var jag i dr...

Av nothingtooprivate - 6 maj 2013 11:19

Jag hatar Universum. Jag hatar CSN, jag hatar försäkringskassan, jag hatar den där invalida jävla kärringen på Campus Nyköping och jag hatar Tele2 som tycker att den enda jag inte ska kunna prata med utan att det avbryts är den enda jag faktiskt KAN ...

Av nothingtooprivate - 4 maj 2013 02:24


    Jadu, hänt massa massa och ingenting. Varit magsjuk sedan förra fredagen och gått ner 5 kilo på en vecka på grund av det. Har dock inget emot att ha gått ner i vikt alls, höhö ;)   Min far ska ha 50-årsfest i dag (lördag 4e Maj). De sk...

Av nothingtooprivate - 29 april 2013 15:19

Jadu, jag skriver här då min mor inte vill veta av mig och då jag inte har några vänner jag kan prata med så jag får prata med mig själv.   Jag ville ha en förlängning av Historian samt godkända kurser så jag kunde fortsätta med dem samtidigt som...

Presentation


Tjena!
Jag säger precis vad jag tycker och tänker. Här kommer ingenting filtreras. Läs min presentation om du vill veta lite mer om vad denna blogg kommer att handla om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards