Direktlänk till inlägg 15 april 2013

HUVUDVÄRK!!

Av nothingtooprivate - 15 april 2013 03:40

Ack denna huvudvärk 8[ 

Man får ont i huvudet när man inte dricker samtidigt som man måste gå och pissa varje kvart när man dricker. Jag HATAR att behöva gå på toa hela tiden vilket jag behöver just nu :S Och så glömmer man att fylla på vattenflaskan hela tiden vilket leder till att man inte dricker något vatten. Bortsett från huvudvärken så är det ju bara fördelar...eller 8[ Bläh!

Har iaf bett min historielärare om mer tid att slutföra uppgifterna/kursen. Jag mejlar och mejlar och han svarar ALDRIG. Hatar lärare som inte svarar. Även om han inte tar bort mig eller ger mig IG så är det ju skönt att höra "ja, du har till då på dig". Då vet man att man kan försöka. Svarar de inte tror man att de kan stänga av en varje dag och då orkar man inte försöka för att det ändå kan vara förgäves.

Till alla er dåliga lärare där ute: FUCK YOU, bli städare i stället! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nothingtooprivate - 18 juni 2013 02:03


  (Bilden lånad från google)   Sååå...var ute med hunden när hon reagerade på att något prasslade i buskarna bakom ett stängsel. Gick och kollade och såg att något rörde sig mot mitt håll typ.Så stod kvar på andra sidan stängslet och prasslet...

Av nothingtooprivate - 23 maj 2013 20:30

Tjenamors!   Så...det tog ca 10 dagar för magsjukan att ta slut. Jag kunde bara äta pyttelite, men mest vissa flytande saker som blåbärssoppa. Sen var jag frisk i 2-3 dagar innan jag fick ont i halsen och blev dunderförkyld IGEN! Det var jag i dr...

Av nothingtooprivate - 6 maj 2013 11:19

Jag hatar Universum. Jag hatar CSN, jag hatar försäkringskassan, jag hatar den där invalida jävla kärringen på Campus Nyköping och jag hatar Tele2 som tycker att den enda jag inte ska kunna prata med utan att det avbryts är den enda jag faktiskt KAN ...

Av nothingtooprivate - 4 maj 2013 02:24


    Jadu, hänt massa massa och ingenting. Varit magsjuk sedan förra fredagen och gått ner 5 kilo på en vecka på grund av det. Har dock inget emot att ha gått ner i vikt alls, höhö ;)   Min far ska ha 50-årsfest i dag (lördag 4e Maj). De sk...

Av nothingtooprivate - 29 april 2013 15:19

Jadu, jag skriver här då min mor inte vill veta av mig och då jag inte har några vänner jag kan prata med så jag får prata med mig själv.   Jag ville ha en förlängning av Historian samt godkända kurser så jag kunde fortsätta med dem samtidigt som...

Presentation


Tjena!
Jag säger precis vad jag tycker och tänker. Här kommer ingenting filtreras. Läs min presentation om du vill veta lite mer om vad denna blogg kommer att handla om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards