Alla inlägg den 9 mars 2013

Av nothingtooprivate - 9 mars 2013 22:30

Drog hem till far min och käkade tacos med faster och unga kusinen då. Sen fick man reda på att det var Melodifestivalen och fick lov att titta på det med.
Faster är jättesnäll, men SATAN vad hon pratar under låtarna, när programledarna pratar och när alla andra pratar. Usch så jobbigt det var! "Ååh, den här låten är bra, men han är inte så bra, men har en bra röst, men låten är tjatig och texten är sådär och bla bla bla bla" VAFFAN!!!! Kan vi inte få lyssna på låten så vi kan avgöra det själva utan att du säger åt oss vad vi ska tycka? Scheeeeesh...


Och så måste jag ju tillägga att det suger kuk att juryn har 50% av rösterna för det är väl ändå tittarnas röster som räknas? De borde avgöra i det stora hela. Annars hade Yohio vunnit :P (Som jag röstade på) ÄLSKAR stilen! :P


Men men, allt kan ju inte vara perfekt ^^


(P.S. Har lånat bilden från google och äger den därför inte, men hoppas att den är okej ändå för jag kan inte direkt gå dit och ta en bild på honom själv :P)



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Jag säger precis vad jag tycker och tänker. Här kommer ingenting filtreras. Läs min presentation om du vill veta lite mer om vad denna blogg kommer att handla om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards