Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

Den intressanta titeln

Av nothingtooprivate - 7 mars 2013 22:09

Jadu, det första blogginlägget då. Jag är oskuld på att blogga så tycker att vi börjar med något enkelt.



Jag saknar mina vänner. Enligt min uppfattning så har jag alltid funnits där för dem om de bett mig och ibland utan att bli ombedd. Jag har fått tåla mycket från mina "vänner" som man inte ska behöva ta från de som ska stå en nära. Nästan alla har lämnat mig utan att ha modet att säga varför. När vi var vänner så sa vi att vi trodde att vi alltid skulle vara vänner. Vi skulle vara "best man" på varandras bröllop och vi skulle vara där om den andra fick barn. Vi bråkade inte ofta eller något, inget extremt hände, men ändå försvann dem.



Vissa flyttade och skaffade sig nya vänner och glömde bort en inom en vecka, vissa bestämde sig bara för att de var för "fina" för att prata med en, vissa "hade bara inte tid" och andra bara...tröttnade?

Värdelösa vänner om ni frågar mig! En vän ska finnas där i gott och ont. De ska stötta en och lyfta upp en när man är nere och mår dåligt och inte lämna en när allt är som svårast.



Trots att de sårat mig och behandlat mig som skit så skulle jag fortfarande ställa upp om de bad mig och behövde min hjälp. Vad gör det mig egentligen? En bra vän eller bara lätthunsad?

 
 
Bella

Bella

21 mars 2013 03:45

Hej på dig !!. Har du inte ens en vän ?

http://www.lsabelles.bloggo.nu

 
Bella

Bella

21 mars 2013 03:53

Jag blev oxå lämnad av min enda vän när jag var liten :-/.

Jag mådde dåligt psykiskt, och fysiskt å ville inte göra så mycket aktiviter typ, så hon skaffa nya vänner å sket i mig :-(

http://www.lsabelles.bloggo.nu

nothingtooprivate

22 mars 2013 03:52

Bella, nej, jag skulle inte säga att jag ens har en vän. Om man inte räknar min mor som alltid har funnits för mig. Hon är ironiskt nog min bästa vän och det är jag glad för.
Men det är väldigt tråkigt att inte ha några vänner i ens egna ålder :/
Låter som när mina vänner lämnade mig. När de mår dåligt är man perfekt att hjälpa, men när man själv mår dåligt så drar de inom ett ögonblick :(

 
Bella

Bella

23 mars 2013 00:20

aha ok bra att du har din mamma då ju.

http://www.lsabelles.bloggo.nu

nothingtooprivate

26 mars 2013 01:39

Jaah, glad att jag har henne, hon har hjälpt mig mycket :)

 
Bella

Bella

24 mars 2013 23:22

Jag kan bli din vän om du vill, men det vill du inte kanske ?

http://www.lsabelles.bloggo.nu

nothingtooprivate

26 mars 2013 01:36

Jodå, alltid kul att prata med folk och vänner kan man aldrig få för många av tycker jag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nothingtooprivate - 18 juni 2013 02:03


  (Bilden lånad från google)   Sååå...var ute med hunden när hon reagerade på att något prasslade i buskarna bakom ett stängsel. Gick och kollade och såg att något rörde sig mot mitt håll typ.Så stod kvar på andra sidan stängslet och prasslet...

Av nothingtooprivate - 23 maj 2013 20:30

Tjenamors!   Så...det tog ca 10 dagar för magsjukan att ta slut. Jag kunde bara äta pyttelite, men mest vissa flytande saker som blåbärssoppa. Sen var jag frisk i 2-3 dagar innan jag fick ont i halsen och blev dunderförkyld IGEN! Det var jag i dr...

Av nothingtooprivate - 6 maj 2013 11:19

Jag hatar Universum. Jag hatar CSN, jag hatar försäkringskassan, jag hatar den där invalida jävla kärringen på Campus Nyköping och jag hatar Tele2 som tycker att den enda jag inte ska kunna prata med utan att det avbryts är den enda jag faktiskt KAN ...

Av nothingtooprivate - 4 maj 2013 02:24


    Jadu, hänt massa massa och ingenting. Varit magsjuk sedan förra fredagen och gått ner 5 kilo på en vecka på grund av det. Har dock inget emot att ha gått ner i vikt alls, höhö ;)   Min far ska ha 50-årsfest i dag (lördag 4e Maj). De sk...

Av nothingtooprivate - 29 april 2013 15:19

Jadu, jag skriver här då min mor inte vill veta av mig och då jag inte har några vänner jag kan prata med så jag får prata med mig själv.   Jag ville ha en förlängning av Historian samt godkända kurser så jag kunde fortsätta med dem samtidigt som...

Presentation


Tjena!
Jag säger precis vad jag tycker och tänker. Här kommer ingenting filtreras. Läs min presentation om du vill veta lite mer om vad denna blogg kommer att handla om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards