Alla inlägg den 7 april 2013

Av nothingtooprivate - 7 april 2013 03:24

Gick nyss ut med hunden och kände en väldigt bekant lukt i trappuppgången. Kände genast igen att det luktade bilmekaniker...precis som mitt "ex". Älskar lukten :P Den är mysig och påminner mig om honom och hur han var. Så det var lite kul ändå :P Kan inte riktigt kalla honom för ex då vi aldrig sa "okej, vi är tillsammans" men vi hade känslor för varandra osv.


Anyways, sen när jag hade gått ner för trappan och in i nästa hus för att kolla så att jag inte glömt något i tvättstugan och var på väg därifrån så hörde jag någon snarka :P Jag stannade upp och tänkte "Hmm, är väl från någon lägenhet på nedervåningen..." men följde ljudet längst bort till korridoren...och där ligger det en brud i trappen och snarkar som fan :P


Jag stod kvar och kollade några sekunder och sen rörde hon lite på sig så tänkte "Bra, hon är i liv och medveten" Så gick jag :P Haha, duktig hund som inte sprang fram och slickade på henne xD

Presentation


Tjena!
Jag säger precis vad jag tycker och tänker. Här kommer ingenting filtreras. Läs min presentation om du vill veta lite mer om vad denna blogg kommer att handla om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards