Alla inlägg den 8 april 2013

Av nothingtooprivate - 8 april 2013 01:34

Först och främst så vill jag säga: Jaa, jag vet att jag är dålig på rubriker ;)


Jag har pajjat axeln/skuldran av att sitta vid datorn så mycket. Usch, hatar min lägenhet, mitt skrivbord och min datastol. Så grymt obekvämt! Så man sitter som en åsna och får förslitningsskador...ironiskt nog.

Så i dag har jag bara degat i soffan och legat och tittat på House. Har varit ganska skönt, och tiden går så långsamt när man inte sitter framför datorn hela dagen :P Också ironiskt.

Så dataförbud för en datanörd, hur ska detta gå 8[ Känner redan att axeln börjar göra ont igen och har väl suttit här i ca 15 minuter....varav rubriken: Blööööööööööööh!!!!!! Vill ju spela Minecraft!

Oh well, snart ska man väl ut sista gången med vovven så man får det gjort :)

Presentation


Tjena!
Jag säger precis vad jag tycker och tänker. Här kommer ingenting filtreras. Läs min presentation om du vill veta lite mer om vad denna blogg kommer att handla om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards